2Performant şi-a redus pierderile la 1 mil. lei în T1/2022, după ce afacerile au crescut cu 53% an/an, la 8,4 mil. lei
11 mai 2022 2022-05-11 21:392Performant şi-a redus pierderile la 1 mil. lei în T1/2022, după ce afacerile au crescut cu 53% an/an, la 8,4 mil. lei
2Performant şi-a redus pierderile la 1 mil. lei în T1/2022, după ce afacerile au crescut cu 53% an/an, la 8,4 mil. lei
2Performant, principalul jucător din piaţa de marketing afiliat din România, listat pe piaţa AeRO a BVB (simbol bursier 2P), a raportat afaceri de 8,4 milioane de lei în primul trimestru din 2022, în creştere cu 53% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce pierderea înregistrată a atins 1 milion de lei faţă de 1,7 milioane de lei, cât a fost estimată iniţial.
„Rezultatele înregistrate în T1 2022 arată premise foarte bune pentru realizarea creşterii pe care am promis-o investitorilor noştri,” spune Dorin Boerescu, Preşedinte al Consiliului de Administraţie şi CEO 2Performant.
În perioada ianuarie-martie 2022, veniturile din exploatare ale 2Performant Network au crescut cu 56% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 9,1 milioane de lei. Creşterea a fost determinată de o majorare cu 53% a cifrei de afaceri, care a ajuns la 8,4 milioane de lei. În paralel, venitul din producţia de active fixe corporale şi necorporale s-a dublat, ajungând la 711 mii de lei. În ceea ce priveşte cifra de afaceri împărţită pe tip de produs, marketingul afiliat a contribuit aproape în totalitate la această cifră. Produsul a crescut cu 52% ajungând la 8,3 milioane de lei, pe fondul unei creşteri cu 36% a utilizatorilor unici din platformă.
Produsul de influencer marketing a crescut cu 246% în T1/2022 comparativ cu T1/2021, realizând venituri de 54 mii de lei.
Veniturile din exploatare (venituri minus comisioanele datorate afiliaţilor) au crescut cu 38%, ajungând la 2,1 milioane de lei în T1/2022 faţă de 1,5 milioane de lei în T1/2021.
„În prezent, 2Performant are o structură organizaţională compactă care ne oferă flexibilitate şi agilitate pentru a acţiona rapid. Am renunţat la cele 2 unităţi organizaţionale şi ne-am revizuit bugetul pentru anul în curs pe baza noii strategii. Prin urmare, în acest an ne propunem rezultate semnificativ mai bune decât cele din memorandumul de la listarea companiei – atât din punct de vedere al cifrei de afaceri – creştere de 35% – cât şi al trecerii pe profit a companiei cu un an mai devreme decât ne planificasem la final de 2020” explică Dorin Boerescu.
Compania se aşteaptă ca odată cu noua structură a echipei să surprindă tendinţele pieţei şi feedback-ul utilizatorilor de pe piaţa europeană de marketing afiliat, care a depăşit 2 miliarde de euro şi este principala oportunitate de creştere pentru companie în următorii ani.
Potenţialul de dezvoltare este vizibil pentru companie şi din perspectiva încasărilor. În primul trimestru al acestui an, încasările de la clienţii din România ai 2Performant au crescut cu 49%, în timp ce încasările de la clienţii externi s-au majorat cu 78%.
Această creştere este determinată de investiţiile şi optimizările în platformă şi în procesele interne efectuate în 2021 şi T1 2022, care vor continua şi în perioada următoare. În plus, noul sistem de atribuire Big Bear al platformei 2Performant asupra căruia compania s-a concentrat în 2021 şi pe care va continua să o dezvolte şi în acest an, a început deja să producă rezultate şi va contribui din ce în ce mai mult la rezultatele financiare din anii următori.
La nivel de rezultate generate de utilizatori, în T1/2022 2Performant a înregistrat 11.926 de utilizatori unici în cadrul platformei proprii, o creştere cu 36% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Cei aproape 12.000 de utilizatori au trimis 20,8 milioane de click-uri către magazinele online din 2Performant, care s-au concretizat într-un număr total de 408.000 de vânzări online, a căror valoare s-a ridicat la 20,6 milioane de euro, excluzând TVA şi au generat comisioane de 1,38 milioane de euro, în creştere cu 52% faţă de primul trimestru din 2021.
Acest Buletin informativ are doar scop informativ și nu constituie, în mod explicit sau implicit, nicio furnizare de servicii sau produse de către MaiorArmy.ro. Investitorii ar trebui să stabilească singuri dacă un anumit serviciu sau produs este potrivit pentru nevoile lor de investiții sau ar trebui să solicite astfel de sfaturi profesionale pentru situația lor particulară. Tot conținutul este original și a fost cercetat și produs de MaiorArmy.ro , cu excepția cazului în care se prevede altfel. Nicio parte a conținutului nu poate fi reprodusă sub nicio formă sau menționată în nicio altă publicație, fără permisiunea expresă scrisă a MaiorArmy.ro. Toate declarațiile făcute cu privire la companii, titluri de valoare sau alte informații financiare conținute în conținutul sau articolele referitoare la MaiorArmy.ro sunt strict credințe și puncte de vedere deținute de MaiorArmy.ro și nu sunt aprobări ale vreunei companii sau titluri de valoare sau recomandări pentru cumpărarea sau vânzarea de titluri de valoare. Vizitând și / sau utilizând în orice alt mod site-ul web MaiorArmy.ro, indicați că înțelegeți și acceptați condițiile de utilizare prevăzute pe site și sunteți de acord să fiți obligați de aceștia. Dacă nu sunteți de acord cu condițiile de utilizare a site-ului web, vă rugăm să nu accesați site-ul sau niciun fel de pagini ale acestuia. Orice descriere, referințe sau linkuri către alte produse, publicații sau servicii nu constituie o aprobare, autorizare, sponsorizare sau afiliere cu MaiorArmy.ro cu privire la orice site conectat sau sponsorul acestuia, cu excepția cazului în care este specificat în mod expres de MaiorArmy.ro. Orice astfel de informații, produse sau site-uri nu au fost neapărat revizuite de MaiorArmy.ro și sunt furnizate sau întreținute de terți asupra cărora MaiorArmy.ro nu exercită niciun control. MaiorArmy.ro își declină în mod expres orice responsabilitate pentru conținut, acuratețea informațiilor și / sau calitatea produselor sau serviciilor furnizate de către aceste site-uri terțe sau promovate de acestea.