Cum să câștigi bani publicând articole pe blogul tău
2 decembrie 2021 2023-11-04 6:17Cum să câștigi bani publicând articole pe blogul tău
Cum să câștigi bani publicând articole pe blogul tău
Am întrebat clienții platformei WhitePress despre așteptările lor legate de editori și despre ce face oferta portalului atractivă pentru ei.
Bazându-mă pe răspunsurile lor, am colectat sfaturi prețioase în 11 puncte importante. Informațiile despre numărul de utilizatori și parametri SEO sunt foarte importante, dar se dovedește că unii dintre clienți sunt și în căutare de oferte personalizate sau sunt atenți la rapiditatea publicării.
Cel mai important aspect este dacă site-ul tău este popular, dacă este bine întreținut și prețul cerut pentru publicare. Adesea, reducerea prețului aduce o creștere clară a comenzilor, dar un preț prea mic poate „copleși” publicațiile externe, ceea ce le reduce substanțial valoarea.
Începe să câștigi bani astăzi!
ÎNREGISTREAZĂ-TE GRATUIT !
Elementele evidente care afectează cererea sunt: permiterea link-urilor cu dofollow, acordul pentru cod de analytics și statistica curentă a vizitatorilor. Totuși, pentru a crește semnificativ atracția site-ului, merită să citești cele 11 scurte sfaturi și să îmbunătățești oferta în câteva minute.
1. Optimizează descrierea portalului
La WhitePress® se împart clienții în cei care revizuiesc cu atenție fiecare ofertă și cei care nu au timp să facă asta. Pentru cei din urmă, în afară de preț și parametri SEO, este important să oferi informații complete despre portal. Bineînțeles, poți scrie simplu: portal de fashion,dar poți atrage și potențiali clienți în faza de descriere a portalului. Ce informații urmăresc clienții?
- Ce face portalul?
- Care este grupul țintă principal?
- Este portalul un formator de opinie, ce îl face diferit?
Gândește-te la cum se diferențiază portalul tău de celelalte. Spre exemplu, acestea ar putea fi următoarele atribute: este cel mai vechi portal din regiune, aduce împreună entuziaști de atracții turistice locale sau crează cel mai mare forum de fani pentru un anumit sport. Acestea sunt informații foarte importante pe care un potențial client nu le-ar afla printr-o scanare rapidă a portalului tău.
2. Adaugă tag-uri
Știai că mulți clienți ai platformei caută portaluri prin anumite expresii cheie, ex: „șeminee”, „cadouri DIY”, „imobiliare Varșovia”? Dacă administrezi un portal de construcții care are o secțiune de curte și grădină – adaugă tag-uri precum „grădină” sau „grădini” în descrierea sa! Astfel, un client potențial te va găsi mai repede din lista de mii de portaluri. Experiența noastră spune că în rândul tag-urilor merită să incluzi:
- titlurile celor mai populare categorii de pe site,
- grupuri țintă ale portalului, ex: contabili,
- cele mai populare teme implementate în portalul tău, ex: mobilier de grădină,
- teme de nișă acoperite de portal și nemenționate în WhitePress® ex: aviație.
3. Asigură o mai bună evaluare calitativă și tehnică a portalului
Clasificările atribuite de platformă sunt determinate pe baza indicatorilor obiectivi ai instrumentelor externe și analizei realizate de angajații WhitePress® dedicați. Ține minte că clienții pot restrânge lista portalurilor la un anumit nivel de evaluare minimă – cu cât este mai bună evaluarea, cu atât este mai bine perceput portalul.
Evaluările sunt foarte importante și când ești interesat de descărcarea articolelor externe: acesta este, după numărul de Utilizatori Unici și Fluxul de Încredere, unul dintre parametri pe care clienții le oferă.
4. Asigură o descriere clară a ofertelor
Este adevărat că pentru unii doar prețul și parametri SEO ai portalului sunt importante. Dar pentru clienții care nu au cerințe standard, răspunsurile la următoarele întrebări sunt, și ele, foarte importante: câte imagini poate pune editorul în conținut sau ce tip de link-uri permite? Dacă nu ai completat detaliile ofertei tale încă, asigură-te că faci asta.
Special pentru tine, am întrebat oamenii care lucrează în biroul editorial WhitePress® să afle ce întrebări pun clienții zilnic. Aici sunt cele mai populare dintre ele:
- Unde anume va apărea promoția pe pagina principală?
- Ce se întâmplă cu articolul după un an? Va scoate editorul link-urile?
- Câte imagini pot pune în conținut?
- Este posibil să se elimine alte reclame, ex: bannere din jurul articolului?
- Este posibil să se șteargă comentarii?
5. Adaugă o ofertă cu o promoție în rețelele de socializare
Dacă site-ul tău are o pagină de Facebook sau un profil de Twitter, adaug-o în oferta ta. Aceasta ar trebui să fie o ofertă cu o promoție pe prima pagină, creată cu scopul de a ajunge la numărul maxim de clienți. Bineînțeles, poți solicita un nivel mai ridicat de calitate a conținutului sau articol cu conținut tipic de marketing de la clientul tău – până la urmă, va fi un conținut pe care tu îl promovezi în rândul cititorilor tăi.
6. Adaugă o ofertă pentru publicarea comunicatelor de presă
Platforma este folosită de advertiseri individuali, agenții SEO, case de media și agenții PR. Pentru cei din urmă, este importantă publicarea comunicatelor de presă ale clienților lor. Ține cont că acest tip de conținut este adesea inevitabil.
7. Adaugă o ofertă cu scrierea articolului
Deși mulți clienți vin pe platformă cu articolele proprii, gata făcute, și WhitePress® oferă redactarea conținutului, ține minte că este și un grup de clienți care preferă ca articolul să fie scris de editor. De ce?
- Nimeni nu cunoaște cititorii mai bine decât editorul; acesta știe mai bine cum să prezinte tema pe interesul cititorilor.
- Scrierea unui articol de către o persoană care creează conținut pentru portal este garanția că va fi similar cu conținutul editorului, nu va arăta ca o „reclamă blocată”.
- Editorul nu va refuza propriul text.
Crearea unei astfel de oferte îți va lua două minute – doar dublează una dintre ofertele actuale, editeaz-o, adaugă opțiunea de a scrie un articol, specifică numărul de zile și adaugă câștigul tău pentru copywriting în cotație. Amintește-ți că din moment ce acesta este conținut creat de tine, poate fi promovat fără griji – în final, tu ai o influență asupra ceea ce va fi în el.
8. Adaugă o ofertă cu garanție de trafic
WhitePress® nu are legături doar cu agențiile SEO – dar avem și mulți clienți care așteaptă rezultate tangibile pentru publicații, nu doar linkul dofollow. Astfel de clienți aleg oferte cu promovare pe prima pagină, și promovarea articolului în social media. În orice caz, sunt momente în care acestea nu sunt suficiente – unii așteaptă anumite garanții cu privire la numărul de vizualizări a articolului lor. Acest tip de oferte sunt, foarte adesea, promovate și pe platformă ca oferte „Super Content Marketing”.
Când adaugi acest tip de opțiuni, trebuie să îți amintești că necesită o anumită promovare din partea ta până când va atinge numărul garantat de vizualizări ale paginii. Așadar:
- declară doar numărul de vizualizări ale paginii pe care le poți oferi. Dacă portalul tău are 3000 de utilizatori unici pe lună, nu promite 2000 de vizualizări. Evaluează opțiunile tale bazându-te pe propriile articole promovate.
- amintește-ți că trafic poate fi livrat și gratuit, cu toate acestea, numărul garantat de vizualizări ale paginii trebuie să fie livrat într-o lună. Poți promova articolul pe prima pagină până când atingi numărul cerut de vizualizări, sau, spre exemplu, promovează-l în grupul de Facebook pe care îl administrezi.
9. Adaugă o ofertă de publicare nedefinită
La WhitePress® „pentru totdeauna” este prea mult, dar mulți clienți cer oferte care nu vor dispărea după un an. Sistemul nostru monitorizează ce se întâmplă cu publicațiile până la un an din ziua în care link-ul este oferit platformei și, în plus, în lista portalurilor, clientul poate verifica ce face editorul cu articolul de la un an până la 36 de luni de la publicare. Pentru mulți clienți, totuși, declarațiile sunt insuficiente și cer o garanție că articolul nu va fi eliminat atâta timp cât portalul va exista. Poți asigura pentru ei cele de mai sus prin crearea unei oferte suplimentare, mai costisitoare, pentru publicarea permanentă în care să te angajezi să nu ștergi articolul cu link atâta timp cât există portalul.
10. Adaugă o ofertă cu un timp de publicare neobișnuit
Acest tip de ofertă este util în mod special pe portaluri mai costisitoare. Dacă obiectivul este de a promova un anumit eveniment sau o promovare temporară, nu este nevoie ca articolul să rămână pe site un an. Pentru clienți, oferta mai ieftină cu promoție este mai atrăgătoare, care după un anumit timp (de obicei o lună) este eliminat din portal. Amintește-ți, totuși, că trebuie să fie clar marcat pe platformă. Editorii WhitePress® sugerează că este cel mai bine să incluzi astfel de informații în numele ofertei.
11. Optimizează timpul de publicare
Timpul în care comanda va fi realizată este foarte important pentru client. În special la sfârșitul lunii, când lupta pentru îndeplinirea planului de media este în desfășurare, iar copywriterul care lucrează cu agenția a întârziat execuția comenzii, fiecare zi contează. WhitePress® încearcă întotdeauna să ajute clienții și contactează editorul telefonic cu cererea de a finaliza comanda cât mai repede posibil. Cu toate astea, înainte de a comanda, atât clienții WhitePress® cât și angajații care aleg un portal sunt îndrumați de rata de rapiditate a publicării, care este vizibilă la fiecare portal. Dacă indicatorul tău de rapiditate este mai mare de 3 zile, portalul devine mai puțin atrăgător în ochii clientului care are nevoie de publicare rapidă. Bineînțeles, perioada optimă este de o zi lucrătoare.
Ar trebui să ții minte, de asemenea, că poți îmbunătăți timpul de publicare în orice moment deoarece sistemul oferă atât o medie a tuturor publicațiilor, cât și o medie a ultimelor 5 publicații ca orice client să vadă cât de repede a publicat ultimele articole editorul.
Începe să câștigi bani astăzi!
ÎNREGISTREAZĂ-TE GRATUIT !
Deja știi ce modificări să faci pentru a crește popularitatea portalului tău pe WhitePress®? Amintește-ți că cu cât este mai substanțial și mai calitativ site-ul, cu atât este mai ușor să creezi cerere pentru publicare, cu condiția ca tu să prezinți portalul corect și să creezi oferta în funcție de diversele nevoi ale clienților. Sperăm că sfaturile noastre te vor ajuta în acest sens!
Acest Buletin informativ are doar scop informativ și nu constituie, în mod explicit sau implicit, nicio furnizare de servicii sau produse de către MaiorArmy.ro. Investitorii ar trebui să stabilească singuri dacă un anumit serviciu sau produs este potrivit pentru nevoile lor de investiții sau ar trebui să solicite astfel de sfaturi profesionale pentru situația lor particulară. Tot conținutul este original și a fost cercetat și produs de MaiorArmy.ro , cu excepția cazului în care se prevede altfel. Nicio parte a conținutului nu poate fi reprodusă sub nicio formă sau menționată în nicio altă publicație, fără permisiunea expresă scrisă a MaiorArmy.ro. Toate declarațiile făcute cu privire la companii, titluri de valoare sau alte informații financiare conținute în conținutul sau articolele referitoare la MaiorArmy.ro sunt strict credințe și puncte de vedere deținute de MaiorArmy.ro și nu sunt aprobări ale vreunei companii sau titluri de valoare sau recomandări pentru cumpărarea sau vânzarea de titluri de valoare. Vizitând și / sau utilizând în orice alt mod site-ul web MaiorArmy.ro, indicați că înțelegeți și acceptați condițiile de utilizare prevăzute pe site și sunteți de acord să fiți obligați de aceștia. Dacă nu sunteți de acord cu condițiile de utilizare a site-ului web, vă rugăm să nu accesați site-ul sau niciun fel de pagini ale acestuia. Orice descriere, referințe sau linkuri către alte produse, publicații sau servicii nu constituie o aprobare, autorizare, sponsorizare sau afiliere cu MaiorArmy.ro cu privire la orice site conectat sau sponsorul acestuia, cu excepția cazului în care este specificat în mod expres de MaiorArmy.ro. Orice astfel de informații, produse sau site-uri nu au fost neapărat revizuite de MaiorArmy.ro și sunt furnizate sau întreținute de terți asupra cărora MaiorArmy.ro nu exercită niciun control. MaiorArmy.ro își declină în mod expres orice responsabilitate pentru conținut, acuratețea informațiilor și / sau calitatea produselor sau serviciilor furnizate de către aceste site-uri terțe sau promovate de acestea.