FAQ

Întrebări frecvente

1. Ce tip de cont mi se potrivește?

Contul Premium e recomandat oricărui investitor avansat sau oricărei persoane interesate să înceapă să investească la bursă pentru a se menține informat, de a avea toate tool-urile necesare la dispoziție și pentru a putea lua deciziile investiționale în cunoștință de cauză.

Contul Platinum este adresat tuturor membrilor ce vor să facă parte din WAR ROOM, o cameră de chat special dedicată membrilor avansați sau celor ce vor să fie înconjurați de experți în diverse domenii de activitate, de investitori mari și pe termen lung. Practic în acest WAR ROOM veți putea sta la masa rotundă a adevăratei armate de investitori din România care vor cumpăra toate companiile din România și nu numai. Vă așteptăm înăuntru. Veți fi încântați de absolut fiecare secundă petrecută aici. De asemenea, pentru membrii Platinum vom organiza periodic diverse evenimente special cu investitori și antreprenori cu renume în România, cărora le veți putea pune întrebări și să discutați direct.

2. cum accesez resursele?

Din secțiunea Contul Meu – Dashboard și de pe fiecare pagină individuală (când contul Premium/Platinum este activ): Pulsul Pieței, Cursuri, War Room.

3. Contravaloarea abonamentului îmi va fi debitată lunar din cont?

Da! Dacă te răzgândești, această opțiune de plată recurentă poate fi dezactivată din contul tău, dacă alegi să renunți la abonament.

4. Îmi pot schimba cardul de pe care este debitată suma abonamentului lunar?

Da, din secțiunea Contul Meu – Profil.

5. Care este politica de anulare a abonamentelor Premium/Platinum?

Poți renunța oricând la abonamentul Premium/Platinum, din secțiunea Contul Meu.

6. Care este politica de retur a produselor?

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

MAIOR Investments S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea cererii de anulare a abonamentului realizata conform O.U.G. 34/2014.

Puteti solicita anularea abonamentului in urmatoarele cazuri
• Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
• In conditii de nefunctionare a platformei pentru mai mult de 10 zile.
• Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina MAIOR Investments S.R.L.
Solicitarile de retur se notifica pe site-ul www.maiorarmy.ro la sectiunea Contact.


7. Cât costă transportul produselor?

Produsele vor fi livrate către clienți prin intermediul unui sistem de curierat door-to-door prin furnizorul S.C. Fan Courier Express S.R.L. și vor ajunge în maxim 10 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. Ne vom asigura de ambalarea corespunzătoare a bunurilor și vom trimite toate documentele însoțitoare. Costul livrării este gratuit pentru comenzile pe teritoriul României. Pentru comenzile internaționale se va percepe o taxă de 50 lei.